به وب‌سایت گروه بازرگانی و اکتشاف مواد معدنی و آب کرنامعدن‌زاگرس خوش آمدید…

برای آشنایی بیشتر با ما کلیک کنید


پروژه‌ها


درباره ما

“خبر ویژه”
واگذاری محدوده‌های آهن و مس در استان‌های کرمان و بندرعباس

کلیک کنید

پروژه‌ها

1
+
پروژه ژئوفیزیکی
1
+
پروژه دورسنجی
1
+
پروژه ژئوشیمیایی
1
+
پروژه آبیابی
1
+
پروژه پی‌جوئی و زمین‌شناسی
1
+
پروژه چاه‌پیمایی

درباره ما

گروه بازرگانی و اکتشاف مواد معدنی و آب کرنا معدن زاگرس در سال 1390 توسط جمعي از متخصصان بخش ژئوفيزيک و زمين‌شناسي و معدن در گرايش اکتشاف، به منظور توسعه و پيشبرد بخش معدن تاسيس شد. چشم انداز اين گروه، اجراي هرچه دقيق عمليات اکتشافي در تمامي مراحل، بهره‌گيري از تکنولوژي، دستگاه‌ها و روش‌هاي روز دنیا در اکتشاف، تصحيح روند بازرگاني مواد و محدوده‌هاي معدني در بخش معدن است. از اهداف مهم در طراحي اين سايت، ايجاد ارتباط با صاحبان سرمايه و معادن به منظور تشويق ايشان به اجراي طرح‌هاي اکتشافي و بازرگاني که از حداقل ريسک بازار (ريسک اقتصادي) برخودار است و همچنين تلاش در جهت کسب بالاترين رتبه در کيفيت عمليات تحقيقاتي، نظارتي، مشاوره‌اي و بازرگاني در سطح کشور مي باشد.


بیشتر بدانید…

مشاوره

گروه معدنی و بازرگانی کرنا با استفاده از دانش فنی و کارشناسان خود، در تمام زمینه‌های معدنی منجمله شناسایی و ارزش‌گذاری پتانسیل محدوده‌های معدنی، تهیه دستورالعمل اکتشافی از مقدماتی تا تفصیلی، بررسی ریسک سرمایه‌گذاری و … آماده ارائه مشاوره می‌باشد.

طراحی

گروه معدنی و بازرگانی کرنا با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی و به روز، قادر به طرح‌ریزی مراحل اکتشاف محدوده‌های معدنی مانند تعیین شبکه‌های نمونه‌برداری، طراحی پروفیل‌های ژئوفیزیکی، جانمایی ترانشه‎‌ها، موقعیت، امتداد و شیب گمانه‌های اکتشافی و … می‌باشد.

نظارت و اجرا

گروه معدنی و بازرگانی کرنا با تلفیق دانش، تجربه و فن‌آوری‌های نوین، آماده اجرای فعالیت‌های اکتشافی ذخایر معدنی فلزی و غیرفلزی، تهیه انواع نقشه‌های معدنی، زمین‌شناسی، توپوگرافی، ژئوفیزیکی و ژئوشیمیایی، نظارت و اجرای عملیات پی‌جوئی و نمونه‌برداری سیستماتیک و غیرسیستماتیک، انجام کلیه عملیات حفاری، مدلسازی، تلفیق و تعیین ذخیره قطعی می‌باشد.

خدمات ما


اکتشاف مواد معدنی فلزی و غیر فلزی

اکتشاف معادن فلزی و غیر فلزی

گروه معدنی و بازرگانی کرنا با بهره‌گیری از دانش فنی زمین‌شناسان و مهندسین متخصص و مجرب، توان خود را برای شناسایی پتانسیل‌های معدنی به کار گرفته و تاکنون بیش از 80 پروژه اکتشافی معدنی انجام داده است.


اکتشاف مواد معدنی و آب با ژئوفیزیک اکتشافی

مطالعات ژئوفیزیکی اکتشافی

گروه معدنی و بازرگانی کرنا به مطالعه کمّی خواص مختلف فیزیکی زمین با روش های لرزه‌ای، مغناطیسی، گرانشی و الکتریکی می‌پردازد. با استفاده از این نتایج می‌توان به مطالعه خصوصیت‌های فیزیکی و رفتار پوسته و گوشته و هسته زمین پرداخت.


اکتشاف مواد معدنی و آب با ژئوشیمی اکتشافی

مطالعات ژئوشیمی اکتشافی

گروه معدنی و بازرگانی کرنا برای شناسایی نهشته‌های کم‌عیار معدنی در زمینه بررسی هاله‌های لیتوژئوشیمیایی، هیدروژئوشیمیایی، اتموژئوشیمیایی و هاله‌های بیوژئوشیمیایی و ژئوبوتانی فعالیت می‌کند.


اکتشاف مواد معدنی با دورسنجی

مطالعات سنجش از دور

گروه معدنی و بازرگانی کرنا از روش سنجش از دور در مطالعات اکتشافی معدنی به علت صرفه جویی در زمان و هزینه در مراحل پی‌جوئی و اکتشافات اولیه وضعیت لیتولوژی، آلتراسیون‌ها، گسل‌ها و شکستگی های منطقه را شناسایی می‌کند.


پی‌جوئی و زمین شناسی اقتصادی مواد معدنی

پی‌جوئی و زمین‌شناسی اقتصادی

گروه معدنی و بازرگانی کرنا با پشتوانه‌های عملیاتی و اجرائی مطلوب و مناسب، نسبت به انجام پروژه‌های پی‌جویی، اکتشاف و مطالعات معدنی در سطح کشور و حتی خارج از کشور اقدام می‌نماید.


تهیه نقشه زمین شناسی محدوده های معدنی

تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی و معدنی

گروه معدنی و بازرگانی کرنا برای تهیه نقشه زمین شناسی با استفاده از عکس هوایی و اطلاعات ماهواره‌ای، واحدهای سنگی مختلف و ساختارها را استخراج و سپس طی برداشت های‌صحرایی، نمونه گیری و مطالعات سنگ‌شناسی جهت تکمیل نقشه‌های زمین‌شناسی اقدام می‌‌کند.


اکتشاف مواد معدنی و آب با ژئوفیزیک اکتشافی

مطالعات آب‌های زیرزمینی (آبیابی)

گروه معدنی و بازرگانی کرنا بر اساس انتقال جريان الكتريكي به داخل زمين و اختلاف پتانسيل ايجاد شده بين دو نقطه، مقاومت ويژه عمق‌هاي مختلف زمين كه مربوط به خاك و سنگ و … است را محاسبه کرده و به اكتشاف زيرزميني تا عمق 500 متر مي‌پردازد.


اکتشاف مواد معدنی با حفاری اکتشافی

حفاری‌های اکتشافی

گروه معدنی و بازرگانی کرنا پس از تهیه‌ی نقشه‌های توپوگرافی و نقشه‌برداری در معادن و بخصوص معادن فلزی با شناسایی امتداد کانه زایی، عمق رگه و شیب آن نسبت به انواع حفاری با توجه به نیاز اقدام می‌کند.


اکتشاف مواد معدنی با نقشه برداری با پهباد

نقشه‌برداری با پهباد

گروه معدنی و بازرگانی کرنا جهت تهیه نقشه و یا جمع‌آوری اطلاعات مکانی از تمامی عوارض بر روی سطح زمین به خصوص در مناطق صعب العبور از پهباد برای تهیه نقشه و یا بهتر بگوییم برای تولید اطلاعات استفاده می‌کند.

فعالیت‌های تجاری

گروه معدنی و بازرگانی کرنا با توجه به سوابق و توانایی‌های کارشناسان خود در زمینه فعالیت‌های تجاری معدنی تجربه کافی را دارا می‌باشد. اولویت اول این گروه ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری با کمترین ریسک و بیشترین سوددهی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌باشد.

خرید و فروش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی

خرید و فروش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی

گروه معدنی و بازرگانی کرنا با توجه به دانش گروه خود در زمینه خرید و فروش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی فعالیت می‌نماید.


بیشتر بدانید

بازرگانی محدوده‌های معدنی

بازرگانی محدوده‌های معدنی

گروه معدنی و بازرگانی کرنا با شناخت انواع مختلف و جایگاه مواد معدنی در ایران، اقدام به مشارکت، خرید و فروش محدوده‌های معدنی و معادن در ایران می‌کند.


بیشتر بدانید

خرید و فروش مواد معدنی

خرید و فروش مواد معدنی

گروه معدنی و بازرگانی کرنا با توجه به کاربرد مواد معدنی در صنایع مختلف و تحلیل بازار مواد معدنی، اقدام به خرید و فروش مواد معدنی فلزی و غیرفلزی به صورت خام و فراوری‌شده می‌نماید.


بیشتر بدانید

تجهیزات مورد استفاده

همواره استفاده از تجهیزاتی که از دقت وصحت بالایی در قرائت داده‌های ژئوفیزیکی برخوردار هستند به منظور حصول موفقیت حائز اهمیت می‌باشد.
شرکت کرنا معدن زاگرس با بهره‌گیری از دستگاه ژئوفیزیکی ساخت بزرگترین و بهترین کمپانی‌های دنیا، سعی در ارائه بهترین و دقیقترین خدمات در زمینه مطالعات ژئوفیزیکی برای کارفرمایان عزیز دارد.


پروژه‌ها

اکتشاف مواد معدنی و آب بادستگاه ژئوفیزیکی GDD

IP/RS GDD CANADA

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و یا بزرگنمایی تصویر این دستگاه بر روی آیکون‌های زیر کلیک کنید



اکتشاف مواد معدنی و آب بادستگاه ژئوفیزیکی GEM

MAGNETOMETER GEM CANADA

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و یا بزرگنمایی تصویر این دستگاه بر روی آیکون‌های زیر کلیک کنید



اکتشاف مواد معدنی و آب با دستگاه ژئوفیزیکی CG5

GRAVIMETER CG5

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و یا بزرگنمایی تصویر این دستگاه بر روی آیکون‌های زیر کلیک کنید



اکتشاف مواد معدنی و آب بادستگاه ژئوفیزیکی LIPPMANN

IP/RS LIPPMANN GERMANY

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و یا بزرگنمایی تصویر این دستگاه بر روی آیکون‌های زیر کلیک کنید



دستگاه حفاری XY2B

Drilling Machine XY2B

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و یا بزرگنمایی تصویر این دستگاه بر روی آیکون‌های زیر کلیک کنید



اکتشاف اجسام فلزی زیرزمینی بادستگاه ژئوفیزیکی GPR MALA

GPR MALA

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و یا بزرگنمایی تصویر این دستگاه بر روی آیکون‌های زیر کلیک کنید


آخرین خبرها

معرفی دستگاه GDD

تجهیزات توسط admin

معرفی دستگاه LIPPMANN

تجهیزات توسط admin

بازرگانی محدوده های معدنی

بازرگانی محدوده های معدنی توسط admin

در تماس باشید